Tämän vuoden viimeisenä päivänä aattelin josko esittäytys, niin vois sitten ensi vuoden aloitella tän bloggailun kans ihan tyhjältä lehdeltä.

Oon siis 31v. avoliitossa elävä nainen, jolla lapsi ja koira. Töissä käyn ja vapaa-aikana kulutan mieheni hermoja... ;-)

Jostain syystä mulle tapahtuu tai mun ympärille "ajautuu" ihmisiä joiden elämä ei mee ihan putkeen.. En sitten tiedä että näkyykö se ihmisestä että sillä on ollut huikaisevan mollisointuinen elämänkaari ja sitä myöten empatia kyky on kehittynyt melkosesti ? Että jaksaa kuunnella ja auttaa. Tässä vaan oon miettinyt, että mitähän mä itse mahdan haluta ? Kun oon vaan semmonen että sitten käyn miettimään liikaa toisten hyvin vointia ja unohan ne omat haluumiset..ym.

Ensimmäisen ihka oman kunnon päätöksen tein kun ekan kerran erosin ja voi "iigh" että sain energiaa ja ilmasen laihdutuskuurin, suhteellisen rankkaa oli varsinkin kun mulla ei ole vanhempia jotka niin hirveesti meikäläistä miettii, mutta I made it! Ja sitä myöten löysinkin sitten uuden onnen, josta saatan kyl välillä sitten avautuu.. mut enivei..

Joo, mut tarkotus olis siis tänne avautua millon mistäkin aiheesta ja niihinhän ois kiva saada kommenttii jos semmosta löytyy :-)

Joten tervetuloa lukemaan mun elämästä..!