12 vuotias osaa huutaa että "sä pilaat kaikkien elämän?" Tai kuinka mä oon hirvee lastenrääkkääjä ja hmiskiduttaja kun en anna sen kattoo Äijät sarjaa? Mun mielestä ohjelma on sinälläään mainio, mutta kun on mitä ilmeisemmin suunnattu vähän vanhemmille karvanaamoille, niin ei todellakaan ole ok että sitä vittu sanan esitelmää kattoo mun 12v.silmäterä! Siis sen verran on simmu välttänyt jollain et se on kyl sitä jossain vaiheessa kattonut, mut jos multa kysytään ei missään nimessä saa kattoa. Nyt on muutenkin suht kakka vaihe menossa kun asutaan paikassa josta ei ole neidil kavereita ku pari ja huomennakin joudutaan ajaa vanhaan paikkaan heittää neiti yökylään. MÄ haluun muuttaa ja mä haluun palan takasin mun vanhaa elämää. Sitten toi neitin oikee isä on nyt 4 vuoden jälkeen päättänyt ihan yhtäkkiä, et hän soittaa joka aamu. Hiihtoloman oli siis ex-anopilla,, niin sen jälkeen on ollut taas niin vaikeeta kaikki et hoh-hoijaa. Matikassa tipahti tukiopetukseen ja muutenkin on taas niin kiukkunen joka asiasta. En tosiaan tiedä missä vika, oon koittanut ehotella harrastusta ja uimaankin sain houkuteltua, mut jotain kuitenkin tuntuu olevan vinossa? Kumpa tietäis... No 25.pvä on vanhempain vartti, joten sinne sitte.. Mitäs vielä, mä oon hirweesti miettinyt mun elämää ja sen nykymuotoa. Onko se tosiaankin nyt tässä? Onko mitään highlaitteja tulossa? Saa nähä... i t u